200m2

Kontakt

Za złożenie zamówienia przez formularz kontaktowy udzieliamy rabat -10% na pranie tapicerki meblowej oraz materacy.

Skontaktuj się z nami

Za złożenie zamówienia przez formularz kontaktowy udzieliamy rabat -10% na pranie tapicerki meblowej oraz materacy.

Formularz kontaktowy

Najczęściej Zadawane Pytania

Tutaj Państwo znajdą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania od naszych klientów

Masz pytania?

Pranie standardowej kanapy lub narożnika będzie trwało od 60 do 90 minut w zależności od wymiarów, rodzaju tapicerki oraz od stopnia zabrudzenia. 

Szacowany czas shnięcia kanapy od 3 do 8 godzin. Czas schnięcia tapicerki zależy od grubości tapicerki oraz warunków schnięcia. Czasami tapicerka może schnąć do 15 godzin.

Bardzo prosimy o wysłanie zdjęcia mailowo albo sms-em albo opisać te mebel w rozmowie z naszym pracownikiem. Zadamy kilka pytań dotyczących wymiarów i podamy dokładną cenę prania.

Niestety nie możemy gwarantowac, że każda plama lub zabrudzenie będzie usunięte. Są plamy które wchodzą do struktury nitek i uszkadzają materiał, również zmieniając kolor w miejscach uszkodzenia. Głównie to dotyczy plam z krwi, wylanych napojów (kawa, herbata) oraz zastarzałych plam z moczu.
Usługa prania tapicerki, prania materaca i dywanów nosi przede wszystkim wymiar higieniczny. Bardzo skutecznie usuwamy plamy, zacieki, brud, kurz, roztocza i zarazki. Niestety nie jesteśmy w stanie usunąć uszkodzaną tapicerkę lub uszkodzony materac. Z  doświadczenia wynika, że w 98% przypadkach usuwamy wszystkie plamy i zabrudzenia. Z góry, niestety, nie zawsze uda się przewidać, która plama zejdzie podczas prania, a która nie.

Pranie chemiczne w domu jest całkowicie bezpieczne dla małych dzieci i zwierząt domowych! Używamy tylko i wyłącznie EKO certyfikowanych detergentów i odplamiaczy przeznaczonych do prania tapicerki i wykładzin w pomieszczeniach.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz?

Regulamin usług firmy MOBIMOP Sp. z o. o.

Administrator danych osobowych, którym jest MOBIMOP Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie 02-013, przy ul. Lindleya 16, NIP: 7011025622, REGON: 388449972. Informuje, że podane dane osobowe będą wykorzystywane jedynie w celu kontaktu z Państwem przez okres kontaktowania się. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu kontaktu, dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim bez uzyskania Państwa zgody.

Usługi firmy MOBIMOP SP. z o. o. świadczone zgodnie z regulaminem. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług firmy zajmującej się praniem tapicerki meblowej, materacy, dywanów i wykładzin oraz innych usług dodatkowych zawartych w ofercie.

  1. Zakres i czas świadczenia usług firma wykonuje w terminie uzgodnionym z klientem. 
  2. Ceny, promocje i rabaty podane w cenniku są cenami brutto.
  3. Za świadczone usługi wystawiana jest faktura albo paragon. Firma nie jest płatnikiem podatku VAT.
  4. Ceny usług świadczone są zgodnie z cennikiem, umieszczonym na stronie internetowej.
  5. Zamówienia przyjmowane są telefonicznie pod numerem +48 577 528 363 lub formularz kontaktowy lub przez sieci społecznościowe firmy. 
  6. Każemu klientowi jest nadajemy 3-dniową gwaracje, w ciągu trzech dni po wykonaniu usługi klient może złóżyć reklamację.
  7. Pracownik firmy informuje klienta o kosztach wykonania usługi przed jej rozpoczęciem.
  8. Pracownik poinformuje klienta o orientacyjnym czasie wykonania usługi.
  9. Usługa może być realizowana tylko jeśli klient zapewni pracownikowi dostęp do prądu i ciepłej wody. 
  10. Pracownik firmy poinformuje klienta w przypadku, gdy zanieczyszczenia nie mogą zostać usunięte. W takiej sytuacji pracownik wyjaśni klientowi, dlaczego nie jest możliwe usunięcie zanieczyszczeń oraz poinformować klienta o tym, jakie rezultaty są możliwe do osiągnięcia. 
  11. Pracownik powinien przedstawić klientowi inne możliwe opcje, które mogą pomóc w usunięciu zanieczyszczeń, jeśli takie istnieją, oraz poradzić, jak można uniknąć podobnych problemów w przyszłości.
  12. Firma nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie wykonywania usługi, do których doszło z powodu ukrytych wad przedmiotów usługi.
  13. Pracownik firmy może odmówić wykonania usługi w przypadku, gdy stwierdzi, że zlecenie nie może być skutecznie wykonane lub przedmiot usługi nie nadaje się do czyszczenia.
  14. W niektórych przypadkach niemożliwe jest całkowite usunięcie plam silnych barwników (kawa, herbata, coca-cola, tusze, itp.), plam z klejów i substancji lepkich, przebarwień powstałych od naturalnego drewna i bejc, plam z moczu oraz jego zapachu, niektórych plam tłustych i odbarwień niewiadomego pochodzenia.
  15. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.
  16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
Inne strony
Szybkie linki
Kontakt

Na zgłoszenie wysłane przez stronę, odpowiemy w ciągu 1 godziny. Codziennie od 8:00 do 20:00.

© 2021 Firma usługowa MOBIMOP Sp. z o. o.
Прокрутить вверх