Firma usługowa MOBIMOP Sp. z o. o.
- Codziennie od 8:00 do 20:00
- NIP:7011025622;REGON:388449972
Formularz kontaktowy
Regulamin usług firmy MOBIMOP Sp. z o. o.
Administrator danych osobowych, którym jest MOBIMOP Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie 02-013, przy ul. Lindleya 16, NIP: 7011025622, REGON: 388449972. Informuje, że podane dane osobowe będą wykorzystywane jedynie w celu kontaktu z Państwem przez okres kontaktowania się. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu kontaktu, dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim bez uzyskania Państwa zgody.
Usługi firmy MOBIMOP Sp. z o. o. świadczone zgodnie z regulaminem. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług firmy zajmującej się praniem tapicerki meblowej, materacy, dywanów i wykładzin oraz innych usług dodatkowych zawartych w ofercie.
- Zakres i czas świadczenia usług firma wykonuje w terminie uzgodnionym z klientem.
- Ceny, promocje i rabaty podane w cenniku są cenami brutto.
- Za świadczone usługi wystawiana jest faktura albo paragon. Firma nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Ceny usług świadczone są zgodnie z cennikiem, umieszczonym na stronie internetowej.
- Zamówienia przyjmowane są telefonicznie pod numerem +48 577 528 363 lub formularz kontaktowy lub przez sieci społecznościowe firmy.
- Każemu klientowi jest nadajemy 3-dniową gwaracje, w ciągu trzech dni po wykonaniu usługi klient może złóżyć reklamację.
- Pracownik firmy informuje klienta o kosztach wykonania usługi przed jej rozpoczęciem.
- Pracownik poinformuje klienta o orientacyjnym czasie wykonania usługi.
- Usługa może być realizowana tylko jeśli klient zapewni pracownikowi dostęp do prądu i ciepłej wody.
- Pracownik firmy poinformuje klienta w przypadku, gdy zanieczyszczenia nie mogą zostać usunięte. W takiej sytuacji pracownik wyjaśni klientowi, dlaczego nie jest możliwe usunięcie zanieczyszczeń oraz poinformować klienta o tym, jakie rezultaty są możliwe do osiągnięcia.
- Pracownik powinien przedstawić klientowi inne możliwe opcje, które mogą pomóc w usunięciu zanieczyszczeń, jeśli takie istnieją, oraz poradzić, jak można uniknąć podobnych problemów w przyszłości.
- Firma nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie wykonywania usługi, do których doszło z powodu ukrytych wad przedmiotów usługi.
- Pracownik firmy może odmówić wykonania usługi w przypadku, gdy stwierdzi, że zlecenie nie może być skutecznie wykonane lub przedmiot usługi nie nadaje się do czyszczenia.
- W niektórych przypadkach niemożliwe jest całkowite usunięcie plam silnych barwników (kawa, herbata, coca-cola, tusze, itp.), plam z klejów i substancji lepkich, przebarwień powstałych od naturalnego drewna i bejc, plam z moczu oraz jego zapachu, niektórych plam tłustych i odbarwień niewiadomego pochodzenia.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.